Teczki firmowe „żyją” dłużej od samej oferty

Wydając dokumenty klientowi, można zapakować je w teczkę firmową (ofertówkę). Takie rozwiązanie sprawi, że klient będzie miał przekonanie, że ma do czynienia z szanującą się firmą. To sposób na zyskanie przychylności oraz reklamowanie firmy.

Profesjonalna teczka firmowa

Na teczkach firmowych nie umieszcza się danych kontaktowych na pierwszej stronie, a ogólnie – tylko w jednym miejscu. Funkcję informacyjną pełni wizytówka dołączona do teczki.

Teczki ofertowe posiadają duże pole zadruku i drukowane są w pełnym kolorze. Tworząc szatę graficzną należy wziąć pod uwagę fakt, że teczka jest jedynie obwolutą tego, co znajduje się w środku. Grafika musi współgrać z kolorystyką firmy i logotypu, a tło teczki nie może być przytłaczające.

Teczki nie są produktem typowo reklamowym, mogą jednak pełnić taką funkcję. Na pierwszej stronie można zaprezentować logotyp i kolorystykę firmy. Front teczki będzie więc wprowadzeniem do oferty znajdującej się w środku.

Zalety teczki firmowej

Klienci zapamiętują ofertę „z teczki” i chętniej kontaktują się z oferentem (reklama!). Przekazywanie dokumentów w spersonalizowanych teczkach sprawia, że oferent postrzegany jest jako profesjonalny i zaangażowany partner biznesowy, budowany jest zatem pozytywny wizerunek firmy. Eleganckie teczki firmowe dają wrażenie dbałości oferenta o markę. Poza aspektami promocyjnymi, teczki firmowe posiadają podstawową zaletę – możliwość łatwiejszej segregacji i archiwizacji dokumentów.

2 komentarze

  1. Elegancka teczka ofertowa naprawdę jest wizytówką firmy. Świadczy o tym, że w firmie przywiązuje się wagę do każdego detalu.

  2. Ciekawy wygląd teczki zawsze zachęca, aby sięgnąć do wnętrza. Teczki firmowe koniecznie muszą być ciekawe.

Comments are closed.