Mały kartonik – klucz do sukcesu

Wizytówka stanowi pewnego rodzaju przedłużenie osobowości, ale jest też wykorzystywana jako reklama. Taka mała, prozaiczna, w rzeczywistości odgrywa dużą rolę – sprawcy dobrego pierwszego wrażenia. To właśnie ono decyduje o tym, czy klient zwróci uwagę na Twoją ofertę.

Nośnik informacji

Firmowa wizytówka winna zawierać niezbędne informacje:

  • imię i nazwisko właściciela wizytówki,
  • zajmowane stanowisko,
  • nazwę firmy,
  • logo firmy,
  • dane adresowe,
  • dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu i strona internetowa.

Na odwrocie mogą znajdować się dodatkowe treści czy mapy dojazdu.

Charakterystyka

Pomysł na wizytówkę powinien być oryginalny. Rozmiar wizytówki jest cechą niezmienną, natomiast resztę można kreować nawiązując np. do branży czy wykonując ją z nietypowych materiałów. Wizytówka powinna być przejrzysta. Jej czytelność sprawi, że istotne informacje na niej zawarte będą łatwiej zapamiętywane.

Aspekt wizualny wizytówki ma duży wpływ na to, jak będzie postrzegana przez innych. Wizytówka ma być po prostu atrakcyjna dla oka. Powinna zawierać najistotniejsze dane, a po szczegóły zapraszać do kontaktu. Treść i jej rozmieszczenie muszą być dostosowane do grafiki i logo znajdujących się na wizytówce.

Najważniejszym elementem na wizytówce powinno być logo firmy. Kolejne to imię, nazwisko, obejmowane stanowisko i pozostałe informacje. Profesjonalną wizytówkę cechuje doskonała jakość. Powinna być wydrukowana na twardym, dobrej jakości, eleganckim papierze.

2 komentarze

Comments are closed.